Life and society.

Narzędzia blogera. Co zrobić, aby nie być ciemnym w blogowaniu.


Szanowni czytelnicy!

Dzisiaj podzielę się z Wami moimi super tajnymi, mega sekretnymi i ukrytymi sposobami, narzędziami i technikami na różne sprawunki, jakimi zajmuje się bloger. Czyli dodam kilka ciekawych oraz przydatnych linków do wszelkiej maści twórczości. Od razu odsyłam was tutaj do postu z bankami zdjęć, bo dzisiaj o tym nie będzie.

Jak ktoś uważny i śledzący, to pewnie zauważył tutaj oraz na moim tt pojawienie się nowych treści, jak logo czy teksty na obrazkach. Nauczyłam się to wszystko robić, bo wykopałam w necie ciekawe strony, które mi pomagają.

1) Pozycja pierwsza, to strona gdzie można stworzyć sobie logo, tak jak ja. Radzę najpierw popróbować i ogarnąć sobie, jak to działa, a potem wymyślać. Fakt jest taki, najmniejsze jest darmowe, za inne trzeba płacić, ale nawet do bezpłatne jest w porządku.

https://www.hipsterlogogenerator.com/

2) Strona do edytowania, formatowania, sprawdzania tekstów. Szczerze, to ja sama jeszcze nie do końca wiem jak działa, bo mało korzystałam z tego. Jak piszę, to piszę sama, ale wiem, że po nauce obcowania i używania, sprawdza się dobrze i dla piszących pomocne.

http://www.hemingwayapp.com/

3) Narzędzie do robienia kolaży. Ciekawe, chociaż jak dla mnie czasochłonne i dla lubiących takie zabawy. Trzeba mieć gust, aby wyszło dobrze i ładnie, przydatne szczególnie dla tych, co wklejają dużo różnych obrazków lub mają blogi modowe z różnymi zestawieniami odzieży.

http://www.polyvore.com/cgi/app

4) Moje ULUBIONE. Zarówno do edytowania zdjęć, robienia obrazków, kolaży, pocztówek i innych takich, a także do „cytatów na tle” czyli to, co sama często wrzucam na moje kanały. Chwilę się połapać i można działać. Rozszerzona wersja płatna, ale nawet ta za free jest dobra.

http://www.fotor.com/app.html#!module/collage/tool/DelicateCollage

5) Narzędzie oddane zdjęciom z napisami. Czyli cytat i tło lub własne obrazek. Bardzo fajne, jak się nie ma pomysłu na zdanie czy myśl, to można sobie poszukać na tej stronie. Polecam, również lubię korzystać. Cała masa czcionek, kolorów i cytatów od znanych ludzi.

http://www.quotescover.com/

6) Rzecz dziwna i specyficzna. Napisy, ale takie… izometryczne – graficzne. Nie wiem do końca jak przedstawić ten link, ale niektórym może się spodobać. Robimy własny napis czy rysujemy co chcemy, lecz w specyficznym stylu. Popatrzcie sami.

http://maxwellito.github.io/triangulart/

Liczę, że Wam się moje propozycję spodobają i będą użyteczne. Co sądzicie? Zapraszam do dyskusji, bo jak znacie coś, co mnie się może przydać do blogowania, to dzielcie się.

Maya Zann

3 thoughts on “Narzędzia blogera. Co zrobić, aby nie być ciemnym w blogowaniu.

Skomentuj

