Studia Studenta.

Na studiach i na co dzień. Aplikacje, które wspomogą naukę i przydadzą się na nudę.


pnnnnnnkk

Od niedawna mam mojego pierwszego smartphona. Do tej pory używałam zwykłego telefonu, który bardzo lubiłam, jednak po tylu latach służenia postanowił się zbuntować. Nie ma co ukrywać, na studiach zdecydowanie bardziej pomocny, potrzebny jest bardziej zaawansowany sprzęt, jako narzędzie naukowe (taaa). I wreszcie go mam, mały komputerek, który noszę w kieszeni i ma tyle funkcji, że wszystkich nie znam, ba, nawet nie wiem czy poznam, bo ich nie potrzebuję.

crnnm

Nie jestem maniaczką gadżetów, nie jestem na czasie z nowinkami technicznymi, nie wiem jaki telefon jest lepszy od którego, wydajniejszy, modniejszy itd. W sumie nie wiem zbyt wiele o parametrach mojego HTC Desire 626, nie mam pojęcia, co oznaczają skróty i wyrażenia w instrukcji obsługi czy na opakowaniu. Najważniejsze, że działa, można dzwonić, wysyłać wiadomości, robić zdjęcia, nosić pliki PDF i w gruncie rzeczy, na tym kończy się lista niezbędnych dla mnie funkcji. Jestem cienka w tych wszystkich elektronicznych rzeczach, zaczynając choćby od książek nie papierowych kończąc na płaceniu przez telefon.

bbbjj

Jednak skoro już go mam, jest możliwość wykorzystania jego możliwości, zdecydowałam się poszukać w sieci ciekawych oraz przydatnych aplikacji. Nie chciałam zaśmiecać sobie pamięci dziesiątkami nieprzydatnych funkcji, zresztą, większość spraw  wole robić tradycyjnie, w rzeczywistości niż na dotykowym ekranie. Wszystkie, które poniżej wam przedstawię dostępne są za darmo w sklepie Google, jestem naprawdę mało obeznana, dlatego znam jedynie to miejsce do robienia bezpiecznych zakupów.

Simple Mind Free – mind mapping

Bardzo interesująca rzecz do robienia mapy myśli. Wielkość drzewka, które można robić jest zachwycająca, zmieści się wszystko, co chcecie tam umieścić. Ja korzystam z tego głównie sporządzając listy do zrobienia lub spisu zakupów. Wszystko ładnie, kolorowo, przejrzyście. Podczas nauki czy studiów również może być pomocne.

Coloring

Kolorowanki dla dorosłych. Trudno się oderwać, w chwilach wolnych bardzo dobra rozrywka, jednak wciąga niesamowicie. Mi pomaga przetrwać niebywale nudne wykłady czy umila oczekiwanie na środki transportu. Cała masa rysunków, każdy znajdzie coś ciekawego.

Znakomite cytaty

Lubię sobie poczytać złote myśli znanych ludzi. Używam ich również na moich kontach społecznościowych (zapraszam do polubienia). Codziennie rano budzę się i już na ekranie mam cytat dnia. Wiele aforyzmów na różne okazje, również pomocne podczas chwil bezczynności.

Tiny Scanner

Na studiach niebywale pomocne. Skaner, możliwe dzięki aparatowi. Robimy zdjęcia, a potem ukazuje się nam dany fragment w formie zeskanowanego tekstu. Praktyczne i skoro nawet ja umiem go obsługiwać, to każdy może.

Translator

Tłumacz języków. Ponownie korzystam z niego na studiach, ale przydatne także w normalnym życiu. Można tłumaczyć na wiele języków oraz jest opcja posłuchania prawidłowej wymowy.

Pismo Święte PL

Aplikacja umożliwia czytanie biblii, pokazuje czytania i psalmy na każdy dzień. Dodatkowo w każdą niedzielę do ewangelii dołączono komentarz świętych czy doktorów kościoła. Dostępne są życiorysy patronów oraz modlitewnik.

Znacie którąś z tych aplikacji? Używacie? Macie swoje, inne ulubione i chcecie mi polecić? Czekam na wasze komentarze. Zobacz również: Najbardziej wkurzająca rzecz świata. oraz „Tańczący z wilkami”

2 thoughts on “Na studiach i na co dzień. Aplikacje, które wspomogą naukę i przydadzą się na nudę.

Skomentuj

