Studia Studenta.

5 świetnych pomysłów na udany prezent dla studenta.


christmas-1

Gdybym była studentem, to co bym chciała…. zaraz, zaraz, jestem studentem i mam kilka świetnych pomysłów na prezent. Jasne: cieple skarpety na zimowe błoto, 101 długopisów, wielką zgrzewkę gum do żucia. To właśnie przyszło mi jako pierwsze do głowy, ale jak się zastanowiłam, to wcale nie byłabym z nich zadowolona. Niby praktyczne, potrzebne, użyteczne, ale na gwiazdkę chciałabym czegoś super, naprawdę cieszącego i może nie tak pragmatycznego.

christmas-22

Postanowiłam napisać kilka słów i dodać parę pomysłów, a także inspiracji dla zagubionych, co fajnego można podarować studentowi. Oczywiście, nie muszą one cieszyć każdego, jednak sądzę, że wskazują drogę czy podrzucają pomysły. Zapraszam na studencki list do świętego Mikołaja.

Karta podarunkowa: księgarnia, kawiarnia, burgery.

Z pieniędzmi różnie bywa, a często jak się oszczędza, to nie na bilecie miesięcznym, czynszu, podstawowym jedzeniu czy lekarstwach, a na takich małych przyjemnościach jak kawa z kawiarni. Kupon na burgery przyda się na okienka czy wypady ze znajomymi, chwila oddechu, wyjście, oderwanie się od nauki. Księgarnia, nie tylko by kupić podręczniki na studia, ale również dla książkoholików, aby trwać w nałogu. Kupienie samemu lektury jest ryzykowne, bo gusta są różne, lepiej pozwolić zadecydować samemu.

Torba listonoszka.

Marzę o czymś takim. Prawdziwa listonoszka, która pomieści wszystko, a do tego super wygląda. Zazwyczaj pasują i dla dziewczyn i dla chłopaków. Wielka, pakowna, wygodna torba z klapą, zapinana na klamry czy zatrzaski. Od lat takiej szukam i nic, a poza tym, kojarzy mi się z takim prawdziwym, studentem z dawnych lat. Pasuje do wszystkiego.

Kupon na wizytę u fryzjera, kosmetyczki.

Co bym dała za taki prezent. Ostatnio nie mam ani chwili na takie rzeczy. Włosy podcinam sobie sama, już nawet nie chodzi o pieniądze, chociaż również, bo dobry fryzjer to zazwyczaj kosztowny fryzjer. Zwyczajnie nie mam czasu ani szukać kogoś odpowiedniego, a co co dopiero udać się do niego. Paznokcie jak już maluje, to oczywiście sama, niezbyt profesjonalnie i ładnie, ale zawsze. Może to niezbyt udany podarek dla mężczyzny, ale równie dobrze przyjmie się np. masaż.

Tablet.

Dzięki temu nie muszę nosić ze sobą ton makulatury, książek, kserowanych tekstów. Wiem, że wiele ludzi zwyczajnie nie lubi czytać z ekranów, rozumiem, bo sama wolę tradycyjne książki, lecz dźwiganie tego wszystkiego pokonałoby mnie. Znalazłam na to swój sposób, podczas czytania robię notatki, wówczas mam na przyszłość skrócony tekst, a potem na zajęcia nie potrzeba mi już tak bardzo oryginalnego materiału. Mój kręgosłup bardzo odczuwa tą zmianę i uważa ją za lepszą.

Wino/Wina.

Ta propozycja, to już wyższa szkoła. Nie wszyscy lubią, nie wszyscy mogą, ale jeśli znacie osobę, co pije, często i ma z tego przyjemność, no to dobre wino czy nawet kilka będzie przyjemnością. Nie namawiam nikogo do picia, rozpijania innych, mam na myśli podarowanie alkoholu osobie, która umie docenić dobry trunek i umie się nim raczyć. Szczególnie teraz, na ciemne i zimne wieczory lub do jakiejś dobrej kolacji, coraz bliżej walentynki. Zawsze jest czas na posmakowanie, spróbowanie nowego i dobrego.

Co jeszcze można kupić studentowi na gwiazdkę? Macie własne pomysły, a może doświadczenia w tym temacie? Czekam na komentarze. Zobacz również: „Zew natury. Moja ucieczka na Alaske” oraz Charles Baudelaire..

11 thoughts on “5 świetnych pomysłów na udany prezent dla studenta.

  1. Kupon na wizytę u fryzjera czy kosmetyczki to, generalnie, dobry pomysł. Większość osób, które znam, chętnie poszłaby do fryzjera czy kosmetyczki zrobić coś nowego, ale jakoś nie mogą się za to zabrać przez brak czasu/pieniędzy/konkretnej naglącej potrzeby.

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

