Introwertyk Introwertyzm

37 rzeczy, które chciałabym, aby wiedzieć o mnie, jako introwertyku.


introvert..y

Pisząc wpisy na bloga o introwertyzmie, głównie skupiam się na tym, co dotyczy mnie samej. Przecież ciężko jest omawiać coś, z czym nie miałam nigdy do czynienia. Zawsze wtedy liczę, że moje wypowiedzi komuś pomogą, zainspirują czy chociaż skłonią do przemyśleń. Dlatego wszyscy Ci, co czytają moje posty, wiedzą o mnie naprawdę wiele. Ale jednak…

222k

Na podstawie lektury bloga, krok po kroku, między wierszami, można wyczytać jaka jestem. Zaś dzisiaj chciałabym pokazać wprost, w pigułce, dla obalenia mitów, pokazania prawdy, co to znaczy i jak to czuję, że jestem introwertykiem. 37 rzeczy o mnie jako introwertyku. Zaskoczenie? Nie sądzę, przecież tak wiele pisałam o tym, aby nie wierzyć w powstałe na nasz temat legendy. Pewnie lista ta jest niekompletna, bo mogłam czegoś zapomnieć, ale jest jednak dość długa i treściwa.

9999iiikkk

1) Nie boję się ludzi.

2) Nie jestem nieśmiała.

3) Nie bój się mnie zaprosić, nie zawsze odmawiam.

4) Nie naprawiaj mnie na siłę.

5) Doceniam jakość relacji, a nie ich ilość.

6) Nie jestem marudą.

7) Też wychodzę z domu.

8) Mogę się świetnie bawić z ludźmi.

9) Nie jestem wiecznie obrażona.

10) Nie jestem zamknięta przed światem/ludźmi.

11) Nie jestem dzikusem.

12) Lubię odpoczynek w ciszy.

13) Nie muszę na siłę szukać towarzystwa

14) Nie jestem wyalienowana.

15) Nie wywyższam się.

16) Nie jestem nudna.

17) Doceniam to, co człowiek ma w środku.

18) Można ze mną normalnie rozmawiać.

19) Bywam na wydarzeniach.

20) Widzę więcej i czuję bardziej.

21) Wchodzę w normalne, zdrowe związki.

22) Co dla ciebie jest nudne, dla mnie interesujące.

23) Uwielbiam odkrywać siebie.

24) Przebywanie samemu mnie nie przeraża.

25) Introwertyzm to nie choroba.

26) Rozmowy o introwertyzmie mnie nie obrażają.

27) Mogę pracować jak każdy.

28) Zbyt długie osamotnienie i na mnie źle działa.

29) Też mogę mieć depresję.

30) Depresja nie jest dla mnie normalnym stanem.

31) Męczy mnie nadmiar bodźców.

32) Chętnie poznaję nowych ludzi.

33) Lubię słuchać innych.

34) Czasami też muszę się wygadać.

35) Lubię ciszę dookoła.

36) Żywo dyskutuję na ciekawe tematy.

37) Dużo myślę, choć nie wszystko mówię.

111k

Co dla was jest ważne, aby wiedzieć o introwertykach? Co ważne, aby wiedzieć o tobie jako introwertyku? Co was najbardziej zaskoczyło w mojej liście? Czekam na komentarze. Zobacz również: Jak introwertyczny dorosły, był introwertycznym dzieckiem. oraz Jak przestałam być nieśmiałym introwertykiem.

6 thoughts on “37 rzeczy, które chciałabym, aby wiedzieć o mnie, jako introwertyku.

  1. Jestem introwertykiem. Zgadzam się z większością powyższych punktów 😉
    Niestety ludzie będą ludźmi. Większość z nich nie zada sobie trudu, żeby się zastanowić … 😒 życie. Ja pracuję nad uzyskiwanie sposobem zachowania tego co jest mi potrzebne i czego chcę. Na razie działa, a dopiero się rozkręcam xD 😂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Fajnie poznać bliżej introwertyczkę i zagłębiać jej spojrzenie na świat. Ja jestem ekstrawertyczką , przeciwieństwa się przyciągają! Na pewno będę często zaglądać na Twojego bloga 🙂
    Ściskam,
    Klaudia

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

